Select a plan

OneDrive for Business

Plan 1

OneDrive for Business

Plan 2

One place for all your work files—with anywhere access, easy sharing, and built-in security.

Tax included.
{ODBOnlinePlan1|price}
5,00$
user/month
{ODBOnlinePlan2|price}
10,00$
user/month
1 TB of cloud storage for all your work files
OneDrive for Business
  • 1 TB cloud storage per user
  • Store files up to 10 GB in size
  • Sync files across your PC, Mac, tablet and smartphone
5 TB* of cloud storage, plus advanced security and compliance features
OneDrive for Business
  • 5 TB* cloud storage per user
  • Advanced data encryption
  • eDiscovery and In-Place Hold
Ample online storage space
Keep all your files in one place, including files up to 10 GB in size.
1 TB cloud storage per user

*5 TB of cloud storage per user for subscriptions with at least five users

1 TB of cloud storage per user for subscriptions with less than five users
Mobile app
Get more done on your phone and tablet with the OneDrive for Business app for iOS, Android, and Windows.
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Web-based access
OneDrive for Business on the web provides a premium browser-based experience.
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Desktop synchronization
Sync files across devices and access them anywhere, even when you’re offline.
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Offline access
You can flag one or more files for offline access and then open them when you’re not connected to the Internet, ensuring access wherever you are.
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Secured sharing
Easily share your files with colleagues, business partners, or customers. You control who can see and edit each file.
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Office integration
Coauthor and collaborate on documents with ease, using Word, Excel, and other familiar Office applications.
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Data Loss Prevention (DLP)
Advanced DLP capabilities allow you to identify, monitor, and protect sensitive information.
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
Information Protecting
Rights Management Services helps you restrict access to specific documents and Prevent Against any view or editing, even sent outside organizations.
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm
In-Place Hold
Use In-Place Hold to preserve deleted and edited documents.
Dấu kiểm thể hiện những gì được bao gồm

Select a plan

One place for all your work files—with anywhere access, easy sharing, and built-in security.

See options for home
Tax not included.